water en wijn - Reisverslag uit Lana, Italië van FamilieDijkstraAlmelo - WaarBenJij.nu water en wijn - Reisverslag uit Lana, Italië van FamilieDijkstraAlmelo - WaarBenJij.nu

water en wijn

28 Juli 2015 | Italië, Lana

Vandaag rustig aan gedaan. Boodschappen gedaan in Lana en daarna koffie gedronken. Toen richting zwembad. Heerlijk in de zon gelegen en gezwommen. Achter in de middag samen met Martine naar Nals gereden. Daar zit een wijnmaker die als zeven jaar de beste Pinot Bianco van Italië maakt. Geproefd en pinot blanc, pinot grigio en riesling gekocht. Vanavond spaghetti gegeten. Daarna opgeruimd omdat er een hele donkere lucht aan kwam maar het bleef droog. Het is nu nog 26 graden en dat is voor hier heel uniek. Vanavond een spel "weerwolf" gedaan dat Sophie en Carlijn kenden. We begrepen het niet helemaal maar hebben wel gelachen. Daarna nog Sambiet en Jochem heeft gewonnen. Morgen gaan we weer verder.