met ons is het nooit saai - Reisverslag uit Mondolfo, Italië van FamilieDijkstraAlmelo - WaarBenJij.nu met ons is het nooit saai - Reisverslag uit Mondolfo, Italië van FamilieDijkstraAlmelo - WaarBenJij.nu

met ons is het nooit saai

07 Juli 2015 | Italië, Mondolfo

Met ons is het nooit saai....dat zegt een vriendin van ons altijd. Hier was het vandaag zeker niet saai....De ochtend begon rustig met ontbijt waarna Sophie en Carlijn naar het zwembad vertrokken. Martine, Rita en Jochem zijn naar de wijnboer gegaan om een paar flesjes te kopen. Leuk om het "wijnbedrijf" te zien en een paar heerlijke wijnen mee voor thuis. Om 1500 zouden we naar de boot gaan.....en om 1400 ontdekte Harry dat er 2 slotbouten van het rechter achterwiel van de camper ontbraken. Normaal zitten er 5. Bij nadere inspectie bleken er 3 bouten afgebroken!!!!!
Binnen een uur was er een monteur die het wiel er af heeft gehaald en de losse stukken schroef verwijderd heeft. Maarrrrrrr de schroeven zijn niet op voorraad dus dat gaat een paar dagen duren. Rita en ik zijn naar de haven van Ancona gereden en hebben de tickets omgezet naar open tickets. De komende dagen blijven we hier nog staan. We zijn heel blij dat Harry en Rita geen ongeluk hebben gekregen. Of we dan nog naar Griekenland gaan is onzeker, ook gezien het nieuws van vandaag. De tickets zouden we ook tot volgend jaar kunnen bewaren. We houden jullie op de hoogte. Vanavond zijn Martine, Carlijn en ik nog wezen wandelen en heeft Carlijn zonnebloemen geplukt. Tot zover uw verslaggever ter plaatse.....

• 07 Juli 2015 - 20:41

Henrieke :

Pfff, wat een geluk dat Harry er op tijd achter kwam!! Griekenland wacht wel en anders zien we jullie de 21e aan het Caldonazzomeer! Gezellig met de rest van de familie hahaha... X van ons

• 07 Juli 2015 - 21:09

Alexander:

Blij dat er geen ongelukken zijn gebeurd en dat jullie het zo goed oppakken.

We houden een plekje voor jullie vrij op de camping in zuid Frankrijk :-)

Groeten van de Jagertjes

• 07 Juli 2015 - 21:38

Janneke En Lisette:

Ja hoe herkenbaar, met ons is het nooit saai! Tjonge, jonge, maar goed dat Harry het zag en wat een geluk dat er niets is gebeurd. Dat euvel kwam toch zeker niet door dat ene flesje Limoncello?!

• 07 Juli 2015 - 22:06

Joop En Marie Kuipers:

Zo wat zijn wij ook blij dat Harry er op tijd achter kwam anders waren de gevolgen niet te overzien geweest. Komt allemaal weer goed en gauw vergeten en genieten verder.

Groeten,

Joop en Marie.

• 07 Juli 2015 - 22:48

Jeanne Burgmans:

Wat een geluk dat het op tijd is opgemerkt. Wel jammer dat de reis naar Griekenland momenteel niet door gaat /. Maar Harry en Rita kennende dat worden toch gezellige dagen. de wijn hebben jullie in ieder geval al. Geniet ervan