Pompei en Vesuvius - Reisverslag uit Marina di Varcaturo, Italië van FamilieDijkstraAlmelo - WaarBenJij.nu Pompei en Vesuvius - Reisverslag uit Marina di Varcaturo, Italië van FamilieDijkstraAlmelo - WaarBenJij.nu

Pompei en Vesuvius

18 Juli 2015 | Italië, Marina di Varcaturo

Vanochtend zijn we om 8 uur opgestaan om na Pompei en de Vesuvius te gaan. Toen ontbeten en om half tien zaten we met zijn zessen in de auto. Eerst gingen we naar Pompei. Daar was het heel erg mooi en ook leuk om te zien. We hebben daar het amfi theater bekeken. Ook de mensen die versteend waren potten en andere soort spulletjes. Allemaal huisjes zagen we ook en het badhuis was ook erg leuk. In totaal hebben we 3 uur daar gelopen. Dat was acht kilometer. Toen hebben we in een restaurantje warm gegeten. We zijn weer in de auto gestapt op weg naar de Vesuvius de navigatie leidde ons door smalle straatjes en toen dachten we gelukkig we rijden de Vesuvius op maar zaten aan de verkeerde kant. Terug gereden en we reden de goede weg op. Jochem Martine Carlijn en ik zijn de Vesuvius op gelopen het was erg zwaar en heel warm door het grint. Maar het was erg mooi we hebben ook nog wat lava stenen mee genomen. En weer naar beneden gewandeld. Eenmaal beneden lekker een ijsje gegeten. En we waren om half 7 terug op de camping. In totaal hebben we 12 kilometer gelopen. Jochem en ik hebben gedoucht en de rest gaat straks nog. We gaan zo nog lekker koffie drinken. En dan straks naar bed. Morgen gaan we naar Rome. Groetjes van Sophie

• 18 Juli 2015 - 20:53

Jeanne :

Wat hebben jullie al veel gezien en gedaan in deze week ondanks de hitte.. Leuk om het zo te kunnen volgen.

• 19 Juli 2015 - 11:49

Joop En Marie Kuipers:

Hallo allemaal,

Een zeer actieve vakantie dus en dat met die warmte, geniet er nog maar van de komende tijd.