rond het meer - Reisverslag uit Borghetto, Italië van FamilieDijkstraAlmelo - WaarBenJij.nu rond het meer - Reisverslag uit Borghetto, Italië van FamilieDijkstraAlmelo - WaarBenJij.nu

rond het meer

23 Juli 2015 | Italië, Borghetto

Vandaag hebben we (Dijkstra's) een rondje om het meer gemaakt. Leuke kleine dorpjes en prachtig uitzicht over het meer. Ook nog een geocache gedaan. Een deel van de weg is een "wijnstraat". We zijn gestopt bij wijnhuis Montemelino. Daar maken ze ongeveer 20.000 flessen wijn per jaar op 8 hectare. Het huis was geweldig met een kapelletje in de tuin waar ze ook wijn bewaarden. We hebben weer wat vulling voor de wijnkast ingeslagen. In Borghetto zijn we aan het meer gestopt en hebben we liggen zonnen en lekker gezwommen. Om 16.30 terug op de camping en toen zijn Sophie en Carlijn met opa en oma naar het zwembad geweest. Sophie en Carlijn zijn dan vaak als laatste die er door de badmeester uit worden "gejaagd".