Roma's in Roma - Reisverslag uit Marcigliana, Italië van FamilieDijkstraAlmelo - WaarBenJij.nu Roma's in Roma - Reisverslag uit Marcigliana, Italië van FamilieDijkstraAlmelo - WaarBenJij.nu

Roma's in Roma

19 Juli 2015 | Italië, Marcigliana

Vanmorgen vertrokken vanuit het "aardse paradijs" in Napels. Ongeveer 5.000 mieren hadden bezit genomen van de Kabe......uiteindelijk op de A1 beland na veel binnenwegen. We kwamen vanuit de bergen bij Rome aanrijden, prachtig om te zien en wat een verschil met Napels....geen rommel langs de weg en de binnenste ring van Rome was uitstekend te rijden. We staan op camping Tiber. Er zijn veel Poolse kampeerders hier. "Spionnen" zou Jan zeggen. Vanmiddag gezwommen en vanavond BBQ. Het is nog ruim 30 graden nu maar binnen heerlijk koel. De Kabe is schoon en de bedden zijn verschoond. Morgen gaan we naar Rome. Moest aan ome Roel denken die in de jaren 80 ook in een "pausmobiel" reed. PopiJopi. Onze Poolse buurman is ook Pastor dus om 1800 heeft hij een dienst van drie kwartier gehouden. Wij hadden Harry afgevaardigd als vertegenwoordiger. De buurman is nu inmiddels aan het bier. Ik zeg u allen wees gegroet.

• 19 Juli 2015 - 22:00

Nel:

Mooi verslag. Veel plezier morgen in Rome, doe de paus de groeten!!