Vieste - Reisverslag uit Isola di Campi, Italië van FamilieDijkstraAlmelo - WaarBenJij.nu Vieste - Reisverslag uit Isola di Campi, Italië van FamilieDijkstraAlmelo - WaarBenJij.nu

Vieste

14 Juli 2015 | Italië, Isola di Campi

Vieste is de plaats hier dichtbij met allemaal witte huizen hoog op een rots. Vanmorgen zijn de Dijkstra's daar een kijkje gaan nemen. Lokale markt bezocht waar we plaatselijke koekjes, olijven en zongedroogde tomaatjes hebben gekocht. Daarna het stadje door gewandeld en ja hoor het is gelukt: een schoenenwinkel!!!! Dus de lezers kunnen het wel raden wie er schoenen heeft gekocht. Ook nog een strandbed gekocht omdat we hier kiezels hebben op het strand en Martine heeft last van haar rug. Nog wat primaire levensbehoeftes gekocht: wijn en water en toen terug naar de camping. Vanmiddag waaide het best wel hard en hebben Sophie en Carlijn met de boot gevaren en hebben we liggen bakken in de zon. Het uitzicht over zee blijft genieten.