naar het zuiden - Reisverslag uit Isola di Campi, Italië van FamilieDijkstraAlmelo - WaarBenJij.nu naar het zuiden - Reisverslag uit Isola di Campi, Italië van FamilieDijkstraAlmelo - WaarBenJij.nu

naar het zuiden

13 Juli 2015 | Italië, Isola di Campi

Op maandagmorgen de wekker zetten in de vakantie.....Was nodig omdat we voor 1400 uur op de nieuwe camping wilden zijn. Aan het ontbijt hard gelachen om opa Harry die over zijn eigen schoenen heen reed met de camper. Om 8.30 reden we richting de a14. We zijn nu in Vieste aan de Golfo di Manfredonia. De laatste 100 km geen snelweg meer en de laatste 40km waren spannend. Haarspeldbochten omlaag en omhoog op hele smalle wegen. Maar het is de moeite waard. We staan in Park Nazionale Del Gargano aan zee met een prachtig uitzicht (zie foto's). Vanmiddag aan zee gelegen en Martine, Sophie en Carlijn hebben gesnorkeld. Nu zitten we van het uitzicht te genieten en gaan we zo uit eten.

• 13 Juli 2015 - 19:05

Henrieke:

Elke avond weer leuk om te lezen waar jullie zijn en wat jullie hebben gedaan! Wat een prachtige plek en heerlijk aan zee! Hier is het rotweer, regen! Hopelijk blijft het in Italie nog ff een tijdje mooi, want maandag gaan we ook die kant op! Groetjes daar aan iedereen, kus van ons!

• 13 Juli 2015 - 19:59

Joop En Marie Kuipers:

Hallo familie,

Ik zij nog tegen Marie, Harry spookt nog wel wat uit deze vakantie en ja hoor rijdt hij over zijn eigen schoen, wil zeker nieuwe schoenen. Wij zijn nu in de Eifel maar het weer is op moment 3 x k en 2 x niks.
    Geniet er nog maar van met het mooie weer en hopelijk krijgen wij het mooie weer dan ook weer.

Groeten,

Joop en Marie.

• 14 Juli 2015 - 19:20

Fam. Morssinkhof:

Hallo vakantiegangers,

Wat een mooie plaatjes! Ik zit helemaal weg te kwijlen hier achter mijn PC. Mooie vlakke zee om te varen en waterskieen! Veel plezier nog!

Groeten Dennis